OSTANOWIENIA OGÓLNE:
1. Regulamin określa zasady zawarcia i wykonania umowy sprzedaży roślin
znajdujących się w sklepie Flora-sklep. pl oraz zasady korzystania ze Sklepu.
2. Właścicielem Sklepu Internetowego jest:
Paweł Gardulski
ul. Wielkopolska 4 a
58-540 Karpacz
nazywany dalej Sprzedającym
3. Sprzedający jest zarejestrowany jako rolnik ryczałtowy prowadzacy gospodarstwo
rolne, zwolniony podmiotowo z podatku VAT na podstawie art. 43 ust.1 pkt 3 pod
numerem identyfikacji podatkowej NIP 6111110410.
4. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż detaliczną roślin za pośrednictwem sieci
Internet.
5. Kupujący – każdy podmiot składający zamówienie w Sklepie.
6. Sprzedający może porozumiewać się Kupującym, a Kupujący ze Sprzedającym
poprzez pocztę e-mail : kontakt@flora-sklep.pl lub telefonicznie:nr tel.798-730-
655 w godzinach: pon.-pt. w godz. 9.00-17.00 ; lub pisemnie listem na adres
siedziby Sklepu.
7. Wszelka korespondencja elektroniczna wysyłana przez Sprzedającego podlega
ochronie antywirusowej i kierowana jest wyłącznie do określonego Kupującego.
8. Przedmiotem sprzedaży są rośliny, zwane dalej towarem, prezentowane przez
Sklep na stronie www.funkie.pl w chwili składania Zamówienia.
9. Do zawarcia umowy sprzedaży oraz korzystania ze Sklepu niezbędne jest
posiadanie urządzeń pozwalających na dostęp do Internetu, poczty e-mail oraz
przeglądarki zasobów internetowych umożliwiającej wyświetlanie stron www.
10. Ceny prezentowane na stronie Sklepu są cenami brutto wyrażonymi w polskich
złotych. Ceny nie obejmują kosztów dostawy. Koszty dostawy podane są w osobnym
cenniku dostaw i ponoszone są przez Kupującego.
SKŁADANIE i REALIZACJA ZAMÓWIEŃ:
1. Zamówienia dokonywane za pośrednictwem Sklepu można składać przez całą
dobę, siedem dni w tygodniu, przez cały rok.
2. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe
wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail
i numerem telefonu, pod którymi będzie można ewentualnie potwierdzić złożenie
zamówienia lub skontaktowanie się kuriera w celu doręczenia paczki.
3. W celu złożenia Zamówienia poprzez serwis internetowy Sklepu należy dodać
wybrany towar (rośliny) do koszyka, a następnie postępować zgodnie z dalszymi
informacjami wyświetlanymi na stronie Sklepu, w tym wybrać sposób zapłaty i
dostawy oraz wypełnić formularz Zamówienia, aż do kliknięcia przycisku
„potwierdź zamówienie”.
4. Po złożeniu Zamówienia Kupujący otrzymuje automatyczny e-mail będący
potwierdzeniem przyjęcia Zamówienia przez Sprzedającego – wraz ze wszystkimi
istotnymi warunkami Zamówienia.
5. Honorujemy płatność przy odbiorze oraz przedpłatę przelewem.
Konto złotówkowe: mBank 24 1140 2004 0000 3202 4282 4201
konto euro : mBank 59 1140 2004 0000 3612 0541 3739
6. Kupujący dokonujący zapłaty przelewem powinien zapłacić za rośliny wraz
kosztami dostawy w terminie 10 dni roboczych od dnia zawarcia umowy sprzedaży.
Po tym terminie oferta Sprzedającego nie jest wiążąca.
7. Odbiór zamówienia może być dokonany osobiście w siedzibie Sklepu bez
dodatkowej opłaty.
8. Okresowe promocje i rabaty się nie sumują.
9. Anulowanie lub modyfikacja Zamówienia jest możliwa przez Kupującego do
czasu dokonania zapłaty za Towar. W tym celu należy skontaktować się ze
Sprzedającym najszybciej jak to jest możliwe od złożenia Zamówienia.
10. Faktury wystawiane są przez Sprzedającego na życzenie Kupującego. Ze
względu na swoją działalność rolniczą Sklep nie wystawia paragonów.
11. Przesyłki są dostarczane na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej oraz całej Europy
za pośrednictwem firmy kurierskiej.
12. Firma kurierska dostarcza przesyłki na terenie Polski w ciągu 1-2 dni roboczych
po wysyłce z naszego Sklepu. Czas doręczenia do krajów europejskich określony
jest w regulaminie firmy kurierskiej.
13. Czas realizacji zamówień zwykle odbywa się na bieżąco, czyli w ciągu 2-3 dni roboczych. Sprzedający jednak zastrzega sobie możliwość wydłużenia czasu realizacji do 15 dni roboczych w okresie wzmożonej sprzedaży, czyli w kwietniu, maju i do połowy czerwca.
14. Ze względu na to, że rośliny są towarem delikatnym i łatwo psującym się, paczki są nadawane od poniedziałku do czwartku.
15. W okresie zimowym zamówienia realizowane są w normalnym, bieżącym trybie, chyba że mrozy są niższe niż -5 stopni Celsjusza lub Kupujący wybierze sobie termin otrzymania paczki na wiosnę. Przy wyborze terminu Kupujący zobowiązany jest poinformować o tym fakcie Sprzedającego. Jeśli termin rezerwacji przekracza 21 dni wówczas Sprzedający wymaga wpłaty zaliczki w wysokości 30% kwoty zamówienia nawet wówczas, jeśli Kupujący wybrał formę płatności za pobraniem.
GWARANCJA- RĘKOJMIA:
1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego za wady fizyczne lub
prawne zakupionego towaru (rękojmia), na zasadach określonych w Kodeksie
cywilnym, w szczególności w przepisach art. 556 oraz art. 5561-5563 KC.
2. Kupującemu z tytułu rękojmi przysługuje prawo do złożenia reklamacji
zakupionego towaru.
3. Reklamacje rozpatrywane są na podstawie nadesłanych przez Kupujących zdjęć,
które dokumentują uszkodzenie zakupionego towaru lub jego niezgodność z
prezentowanym w Sklepie. Reklamacja powinna zawierać krótki opis reklamacyjny.
Sprzedający dołoży wszelkich starań, aby zgłoszone reklamacje były rozpatrzone w
najszybszym możliwym terminie.
4. W przypadku uzasadnionych reklamacji, gdy realizacja żądań Kupującego wiąże
się z dostawą nowego towaru, wszystkie koszty dostawy ponosi Sprzedający.
5. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni. W przypadku uwzględnienia
reklamacji, Kupującemu wysyłany jest nowy towar w miejce niezgodnego z
zamówieniem lub jeśli kupujący woli zwracane pieniądze. Zwrot płatności jest
dokonywany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jaki został przez
Kupującego użyty w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodził się na inne
rozwiązanie.
3. Reklamacja może być złożona pisemnie listem na adres Sklepu lub za pomocą
poczty e-mail: kontakt@flora-sklep.pl
4. Przed złożeniem reklamacji zalecane jest skontaktowanie się ze Sprzedającym za
pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie – pomoże to w sprawniejszym
rozpatrzeniu reklamacji.
5. Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany
dostarczyć rzecz wadliwą do siedziby Sprzedawcy.
6. Reklamacje z tytułu rękojmi rozpatrywane są zgodnie z treścią ustawy z dnia 23
kwietnia 1964 r. KC.
ODSTĄPIENIE OD UMOWY:
1. Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy do momentu wysłania
zamówienia, prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni bez podania
jakiejkolwiek przyczyny nie przysługuje w przypadku zakupu produktów łatwo
psujących się, jakimi są oferowane przez Sprzedającego - żywe rośliny.
2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa z momentem zmiany statusu
zamówienia na "wysłane".
3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Kupujący musi poinformować
Sprzedającego o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego
oświadczenia (telefonicznie lub pocztą elektroniczną).
4. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Kupujący wysłał
informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy
przed zmianą statusu zamówienia na "wysłany".
5. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedający zwraca Kupującemu wszystkie
otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia paczki z roślinami,
niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym
Sprzedający został poinformowany o decyzji Kupującego o wykonaniu prawa
odstąpienia od umowy. Zwrotu płatności Sprzedający dokona przy użyciu takich
samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Kupującego w pierwotnej
transakcji, chyba że wyraźnie Kupujący zgodzi się na inne rozwiązanie.
BEZPIECZEŃSTWO DANYCH OSOBOWYCH:
1. Dane osobowe Kupującego, (imię i nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-
mailowy) traktowane są jako informacje w najwyższym stopniu poufne i nikt z
zewnątrz nie ma do nich dostępu, nie są udostępniane żadnym osobom trzecim,
firmom ani organizacjom nie związanym z realizacja zamówienia.
2. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na przetwarzanie tych danych
w celach realizacji tego zamówienia.
3. Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.
U. z 1997r. nr 133 poz. 883) dane gromadzone są z należytą starannością i
odpowiednio chronione przed dostępem do nich osób nieupoważnionych.
4. Każdy Kupujący, którego dane znajdują się w bazie danych Flora-sklep.pl ma
prawo wglądu i poprawienia swoich danych, poprzez logowanie na swoje konto w
Sklepie lub telefonicznie za pomocą obsługi Sklepu
5. Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w
rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Kupujący składając zamówienie za pomocą
mechanizmów dostępnych na internetowych stronach Sklepu, składa ofertę kupna
określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia
umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru
towaru przez Kupującego na liście przewozowym przesyłki.
6. Zapisując się do Newslettera w Sklepie Kupujący wyraża zgodę na
wykorzystywanie swojego adresu e-mail do informowania go o ofercie Sprzedawcy,
tj. o nowościach i promocjach. Adres ten nie jest przekazywany osobom trzecim.
7. W każdej chwili Kupujący ma prawo zrezygnować z Newslettera.
8. Regulamin określa zasady zakupów w sklepie. Złożenie zamówienia jest
równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w
regulaminie.
10. W sprawach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy
Kodeksu Cywilnego.
11. Na stronie Sklepu są wykorzystywane pliki cookies. Stosowane są one w celach
zapewnienia maksymalnej wygody wszystkich użytkowników (w tym Kupujących)
przy korzystaniu ze Sklepu (zapamiętywanie preferencji i ustawień na stronie,
zbieranie anonimowych danych dla celów reklamowych i statystycznych).
Korzystanie ze Sklepu bez zmiany ustawień w przeglądarce dotyczących cookies
oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym każdego użytkownika.
Jeżeli użytkownik nie wyraża zgody na stosowanie plików cookies powinien zmienić
ustawienia swojej przeglądarki.
Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne > Regulamin