GWARANCJA- RĘKOJMIA:
1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego za wady fizyczne lub
prawne zakupionego towaru (rękojmia), na zasadach określonych w Kodeksie
cywilnym, w szczególności w przepisach art. 556 oraz art. 5561-5563 KC.
2. Kupującemu z tytułu rękojmi przysługuje prawo do złożenia reklamacji
zakupionego towaru.
3. Reklamacje rozpatrywane są na podstawie nadesłanych przez Kupujących zdjęć,
które dokumentują uszkodzenie zakupionego towaru lub jego niezgodność z
prezentowanym w Sklepie. Reklamacja powinna zawierać krótki opis reklamacyjny.
Sprzedający dołoży wszelkich starań, aby zgłoszone reklamacje były rozpatrzone w
najszybszym możliwym terminie.
4. W przypadku uzasadnionych reklamacji gdy realizacja żądań Kupującego wiąże
się z dostawą nowego towaru, wszystkie koszty dostawy ponosi Sprzedający.
5. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni. W przypadku uwzględnienia
reklamacji, Kupującemu wysyłany jest nowy towar w miejsce niezgodnego z
zamówieniem lub jeśli kupujący woli zwracane pieniądze. Zwrot płatności jest
dokonywany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jaki został przez
Kupującego użyty w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodził się na inne
rozwiązanie.
3. Reklamacja może być złożona pisemnie listem na adres Sklepu lub za pomocą
poczty e-mail: kontakt@flora-sklep.pl
4. Przed złożeniem reklamacji zalecane jest skontaktowanie się ze Sprzedającym za
pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie – pomoże to w sprawniejszym
rozpatrzeniu reklamacji.
5. Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany
dostarczyć rzecz wadliwą do siedziby Sprzedawcy.
6. Reklamacje z tytułu rękojmi rozpatrywane są zgodnie z treścią ustawy z dnia 23
kwietnia 1964 r. KC.
Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne > Zwroty i reklamacje