Zwroty i reklamacje

 

GWARANCJA- RĘKOJMIA:


1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego za wady fizyczne lub

prawne zakupionego towaru (rękojmia), na zasadach określonych w Kodeksie

cywilnym, w szczególności w przepisach art. 556 oraz art. 5561-5563 KC.

2. Kupującemu z tytułu rękojmi przysługuje prawo do złożenia reklamacji

zakupionego towaru.

3. Reklamacje rozpatrywane są na podstawie nadesłanych przez Kupujących zdjęć,

które dokumentują uszkodzenie zakupionego towaru lub jego niezgodność z

prezentowanym w Sklepie. Reklamacja powinna zawierać krótki opis reklamacyjny.

Sprzedający dołoży wszelkich starań, aby zgłoszone reklamacje były rozpatrzone w

najszybszym możliwym terminie.

4. W przypadku uzasadnionych reklamacji gdy realizacja żądań Kupującego wiąże

się z dostawą nowego towaru, wszystkie koszty dostawy ponosi Sprzedający.

5. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni. W przypadku uwzględnienia

reklamacji, Kupującemu wysyłany jest nowy towar w miejsce niezgodnego z

zamówieniem lub jeśli kupujący woli zwracane pieniądze. Zwrot płatności jest

dokonywany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jaki został przez

Kupującego użyty w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie  zgodził się na inne

rozwiązanie.


3. Reklamacja może być złożona pisemnie listem na adres Sklepu lub za pomocą

poczty e-mail: [email protected]

4. Przed złożeniem reklamacji zalecane jest skontaktowanie się ze Sprzedającym za

pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie – pomoże to w sprawniejszym

rozpatrzeniu reklamacji.

5. Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany

dostarczyć rzecz wadliwą do siedziby Sprzedawcy.

6. Reklamacje z tytułu rękojmi rozpatrywane są zgodnie z treścią ustawy z dnia 23

kwietnia 1964 r. KC.

 


Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne > Zwroty i reklamacje

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl